Good job!

Ja, som sagt var det ju inventering imorse. Inte så kul att ställa klockan på 05.45 när man somnade någon gång runt 01.30. Gurra ringde nämligen igårkväll och frågade om vi skulle ses. Satt i pyjamas och hade tänkt lägga mig tidigt men beslöt mig för att vara spontan så Gurra tog bilen hit (han tog körkort igår!) och så gick vi en promenad. Mycket trevligt var det. Kul att vi hann ses innan jag åker för annars hade det dröjt bra länge. Men hade svårt att varva ner efter och därför blev det så sent. Såg Twilight igen också thihi. 

I alla fall, så jag kom till jobbet när inventeringen skulle börja kl.07.00 och fick reda på att jag inte hade behövt komma eftersom jag ändå jobbade och skulle börja 08.30. Good job! Kunde liksom ha sovit en och en halv timme längre... Men men, plus i kanten fick jag i alla fall haha.

Nu ska jag krypa ner i sängen och se på film! Imorgon blir det till att jobba 08.30-18.10 och sedan blir det förhoppningsvis dans efter om kroppen tillåter. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0