Farvälfika

Träffade Malin idag en stund och promenerade ner till Alby för en "farvälfika". Det var väldigt trevligt! Och gott. Pannkakor med sylt blev det för min del medan Malin tog den vackraste macka jag någonsin sett. Sedan gottade vi oss på varsin vaniljbulle. Det var skönt och komma ut ur lägenheten och bort från packningen en stund. Även om jag inte kunde släppa det helt. Är såååå nervös! Vaknade imorse och tänkte nästan jag vill inte göra det här. Bara för att jag var så nervös. Men det kommer bli så himla kul ju! Btw så hade Malin och jag inte setts sedan den första maj då vi var på Humorgalan haha. Sjukt eller vad.

Måste, måste, måste packa klart nu. Skriver en gång till innan jag åker.
Hej så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0