Aktiv dag

God kväll kära vänner! Idag har jag gjort mycket. Började dagen med att slå på ranchen, gick sedan ut på en timmes powerwalk/joggingtur (som dock snabbt gick över till en mer lunkande takt då varenda muskel krampade av värmen och vätskebrist haha, med lyckades ta igen mig och jogga sista biten!) och sedan har jag spelat en timmes tennis med far och syster. Så nu blir det godis och Harry Potter! Hehe. Fy, fy, fy på mig. Men idag har jag ju i alla fall rört på mig ordentligt, trots 30 graders värme! Och när jag kommer hem blir det stenhårt, då jäklar ska jag komma i form igen.

Imorgon ska jag förresten ta tåget in till Nice och hälsa på Annabel och dem andra som fortfarande är kvar. Blir lunch på salladsbaren, strandhäng, crêpe med glass, utgång och sedan sover jag kvar hos Annabels värdfamilj. Det blir najs, eller ska jag säga Nice ^^. Ett litet skämt vi körde med.  

Skulle väldigt gärna ladda upp en bild också men blogg.se bestämde sig för att det inte gick för sig, tyvärr. Hörs på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0