DiCaprio

Känner mig verkligen superfräsch idag. Mår inget bättre heller. Är yr, snörvlar, nyser, fräser och har mig. Det tar aldrig slut. Och ena ögat är alldeles svullet eftersom det rinner konstant i det. Underbara gener från pappsen det...

I alla fall, har bara legat däckad på soffan hela långa dagen och tittat på film och inspelade serier. Har inte orkat något annat. Såg bland annat The Beach, har ett vagt minne av att jag sett den förut men i sådana fall var det galet längesen. Den
är i alla fall bra och spännande men ganska skruvad. Men jag gillar till viss del lite skruvade filmer. Det bästa av allt är Leonardo DiCaprio i huvudrollen. I loooove Leo. Han är fan den snyggaste mannen som någonsin gått på denna jord. Helt klart bästa skådespelaren i min åsikt också. Titanic, Inception, Shutter Island, The Departed, Blood Diamond, The Beach, Revolutionary Road... Många riktigt bra roller har han gjort. Galet att han inte vunnit någon Oscar!

Men nu ska jag krypa ner i sängen och se ännu en film. Hoppas på att jag mår bra mycket bättre imorgon eftersom jag jobbar då! Godnatt.


bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0