Pannkakor och varm choklad i Slottsparken

Fick ett ryck imorse och kände att jag verkligen ville göra något av dagen. Speciellt eftersom det var så himla fint väder. Och kanske min sista lediga dag på länge. Så jag ställde mig och gjorde pannkakor och varm choklad. Sedan drog jag och syster, trots protester från hennes sida, till Slottsparken! Det var supermysigt och det tyckte även hon. Som jag förstod att hon skulle den envisa lilla ungen haha. Vi, eller jag, hade tänkt att vi skulle cykla för att även få motion. Men systeryster hittade inte sin cykelnyckel så det blev till att ta bussen dit och så promenerade vid hem istället.

Nu har jag precis gått igenom frysens innehålll för att planera veckans middagar, himla vuxet kändes det. Så nu ska jag koppla av i soffan framför Gossip Girl med årets första lussebulle som hittades vid inventeringen av frysen. Yummi!







Tog fler fina bilder men det går inte att ladda upp just nu... Hatar när det blir så. Men får prova imorgon igen. Inte mycket att göra åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0