Too many pictures

Ojojoj... Har suttit och rensat bilder på min externa hårddisk i säkert två och en halv timme nu. Rolig lördagskväll va? Haha. Har så gaaaaalet mycket bilder. Började i mappen -09 och har kommit till -10 nu. Men är lååångt ifrån klar. De flesta bilder är inte ens speciellt bra eftersom jag inte hade min systemkamera då. Egentligen skulle jag bara kunna radera alla om man skulle gå på bildkvalité men det kan jag ju inte göra. Åh vad jobbigt det är...!

Kör några undermappar till sedan blir det sängen. Imorgonbitti ska mor och jag gå upp tidigt och baka frallor! Sedan ska vi ha värsta mysfrukosten tillsammans hela familjen. Det händer aldrig. Men nu var det dags tyckte jag. Eftersom vi inte har umgåtts så mycket den senaste tiden, först var jag ju i Frankrike en månad och när jag kom hem åkte mamma utomlands en vecka och syskonen är ju bara här varannan vecka. Så det blir riktigt mysigt! Men nu ska jag fortsätta, hejsvejs och godnatt!

Glöm förresten inte att ställa om klockan! Man tar in sommarmöblerna och ställer alltså tillbaka klockan.



fortfarande lite förkyld men har inte lagt upp så många bilder på mig själv den senaste tiden så den får duga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0