Slapp måndag

God kväll! Åt precis middag framför filmen This is it, intressant att se men den var inte riktigt som jag trodde. I alla fall, på menyn stod köttfärssås på mormors vi då jag hade en skvätt grädde som var öppnad. Smakade dock inte i närheten som hennes men helt ok blev det. Har för övrigt haft en mycket slapp måndag. Sov till tio då chefen ringde för att tala om mina arbetstider för veckan. Blev lite paff när det visade sig att jag bara skulle jobba onsdag och helgen då jag var helt inställd på att jobba mycket mer. Men det är riktigt skönt. Ekonomin blir visserligen lidande men det är det värt den här veckan känner jag. Men blev lite, jaha vad ska jag hitta på den här veckan då? Haha. Så vi får se, förhoppningsvis kan jag catcha up med lite folk. Och så kan jag gå på både dans fuegon och dans afron, LYCKA!!! Så om en stund ska jag bege mig bort mot Friskis&Svettis för dans fuego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0