Photos d'hier

Bonjour! Hade lite svårt att somna igår eftersom jag sov så länge på dagen hehe.
Så jag tog sovmorgon till tio sedan blev det frukost på terassen, sedan körde jag en tvätt och sedan har jag bara solat/sovit. Men det är så sjukt varmt idag också så man orkar nästan bara tjugo minuter sedan får man lov att vila i skuggan lite. Ska alldeles strax ut och pressa lite till.

Här kommer lite bilder från middagen igår. Kyckling, potatis med franska örter (min favvo!) och melonsallad blev det för min del medan farmor och Christer åt krabba. Riktigt vidrigt om ni frågar mig. Groteskt och kladdigt, no way att jag äter det. Usch, usch.

Men nu kallar solen på mig, au revoir!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0