Jägarna 2


Har haft en mysig heldag med Madde på stan! Hittade två tröjor, ett linne, ett skärp, ett par örhängen och lite underkläder. En mycket lyckad shoppingtur med andra ord! Men valet av biofilm blev lite oväntat haha. Vi tänkte se What's your number men det fanns inga platser. Inte helt oväntat när man kommer en lördagskväll mindre än en timme innan filmen börjar. Så det enda som fanns var två platser till Jägarna 2 men med en person emellan! Som tur var gick hon med på att byta plats.
I alla fall så blev jag glatt överraskad av filmen. Tyckte den verkade spännande när jag såg trailern på kommande men tänkte att det är ingen film man ser på bio. Men den var riktigt bra! Hela salongen hoppade till vid flera tillfällen! Så rekommenderar den verkligen. Den gjorde sig faktiskt riktigt bra på bio.

By the way så ÄLSKAR jag mina nya boots och min nya väska! Servitrisen tyckte den var jättefin och undrade var jag köpt den. Sånt är alltid kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0