Fredagsmys på hög nivå

Hej hej! Timmarna på jobbet idag flög förbi galet fort!!! Kan inte komma ihåg senast det gick så snabbt. Det var dessutom jättelugnt på frukten jämfört med vad det brukar vara och det kom bara en ynka bur med frukt. Hur skönt som helst! Har haft lite huvudvärk, lite hosta, lite halsont och täppt näsa men nu har det vänt på riktigt. Mår mycket bättre.

Efter jobbet begav jag mig in mot stan för fredagsmys med Ida och Alexandra. Maten stod på bordet när jag kom haha så najs. Tacos blev det, såklart. Alltid lika gott. Sedan blev det lite soffhäng framför tvn med godis och kladdkaka med glass och hallon. Supermysigt! Detta borde göras betydligt oftare tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0