Blä blä blä



Hatar att vara sjuk! Det är ju dans fuego ikväll ju! Men det är bara att glömma. Finns inte en chans, det tokrinner i ögonen och näsan. Men som vanligt mest på ena sidan så det ser helt sjukt ut. Hade även tänkt att jag och pappsen skulle åka och hälsa på farfar idag eller imorgon eftersom jag inte jobbar då men det går inte heller för sig nu. Riktigt trist!

Men gör allt för att bli frisk så snabbt som möjligt! Vila, nässpray och C-vitamin. Har druckit ett glas varmt vatten med citron (mycket godare än te tycker jag) och fått i mig fyra apelsiner i form av egenpressad juice. Nu ska jag lägga mig igen på soffan och se det andra avsnittet av den nya serien Pan Am som jag har inspelat. Såg det första avsnittet tidigare idag och diggade det. Älskar att det utspelar sig på 60-talet! Kläder, hår, smink = underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0