Välkommen december??

God kväll! Det är en envis förkylning jag åkt på alltså. Imorse mådde jag inte alls bra igen, kände mig febrig och bihålorna kändes helt intryckta. Inte alls kul. Men hade bestämt med Ida att vi skulle ses på stan så tog mig iväg i alla fall. Vi gick i några enstaka affärer och tog en mysig fika innan vi båda två var helt slut haha. Det kändes för övrigt som att vi var och julhandlade. Det är redan massa julpynt, julkort etc i butikerna! Hallå, är det november eller december egentligen??? Liiite tidigt tycker jag nog att det är. Butikerna har ju haft Halloweenprylar och julprylar samtidigt. Det är ganska sjukt. Men jag längtar galet mycket till julen! Vill bara börja inhandla julklappar, baka lussebullar och julgodis, pynta granen... Men som sagt lite tidigt är det allt att börja!

Köpte ett fotoalbum idag så ni kan ju gissa vad jag gjort hela eftermiddagen/kvällen. Klippt och klistrat! Älskar verkligen att vara kreativ, förstår inte varför jag inte gör sådana saker oftare. Albumet blir supernajs! Men jag upptäckte att jag glömt skicka efter några bilder (typiskt!) så har varit tvungen att lämna några luckor. Det måste ju sitta i rätt ordning liksom. Men nu ger jag mig för dagen och äter en liten macka innan jag hoppar i säng. Hejsvejs och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0