Bardot pink

Hej hej! Idag blev det ingen core. Hade så ont i ryggen och har även ont i ena äggstocken (tror jag, ska väl ta och kolla upp det nu...) så jag skippade passet och gick istället en timmes promenad i solskenet. Det var mycket mer värt känner jag. Behövde verkligen lite solljus! Efter promenixen blev det en dusch, lite lunch och sedan bar det iväg till jobbet för att jobba 15-20.

Imorgon är jag ledig så då ska jag till stan och uträtta lite ärenden som inte blev av förra veckan. Ser inte fram emot det. Tycker numera att det är sjukt jobbigt att gå på stan. Varmt, trångt, stressigt... Om man inte har sällskap det vill säga. Då är det mysigt att bara strosa runt. Men gör jag det inte imorgon blir det aldrig gjort. Plus att jag verkligen behöver utöka min basgarderob.

Tog hand om mina naglar igår och målade om dem i en färg som jag blivit nyförälskad i. Den är ju bara helt  u n d e r b a r  . Dock får jag vårkänslor vilket känns lite knasigt kanske haha. Men åh så fint det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0