Över i raketfart

Hej hej! Är jättetrött så ska lägga mig snart. Helgen har gått i raketfart! Skönt eftersom det var en jobbhelg. Gick nog så himlans fort också eftersom jag gick tidigare igår för att hinna vara med på festligheterna hos famor. 75 år firade vi att hon fyllt så det var  väldigt mycket folk där. Släktingar som jag aldrig träffat. Sjukt det där alltså. Pappa har nio kusiner och jag vet inte ens vad alla heter! Träffade två av dem igår. Sedan har jag tydligen massa sysslingar också som jag inte heller har någon som helst koll på. Lite tråkigt tycker jag. Men det blir väl så när släkten är stor och bor utspritt. En av pappas kusiner har förresten släktforskat ganska långt tillbaka i tiden så pappa eller farfar skulle mejla henne och se om man kunde få ta del av det. Tycker sådant är så sjukt intressant!

Nej men nu blir det lite melon och sedan sängen. Hejsvejs och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

learning curve heter det :)

2011-11-21 @ 10:43:00
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0