Nice imorgon!

När jag tog farväl av Nice insåg jag inte hur snart jag faktiskt skulle vara tillbaka. Imorgon när jag åker är det en månad sedan jag kom hem. Precis på datumet kom jag på nu. Haha sjukt! Men underbart. Man får passa på när man fortfarande kan vara spontan. Innan man har heltidsjobb och lägenhet.

Väskan är färdigpackad och reseoutfiten vald (min lila velourdress thihi). Så nu ska jag försöka varva ner. Lättare sagt än gjort. Allting skedde så fort så har inte direkt koll på läget känner jag. Men det ska väl gå bra. Bara inte planet strular och blir försenat, ska mellanlanda och byta plan! Har bara 40 minuters marginal. Men som sagt, det ska nog gå bra. Åh så kul ska det bli!!!
  

  har ingen dator med mig denna gång så vi hörs på tisdag när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0