Slottsparken













Hej hej! Här kommer lite bilder från dagen, har egentligen många fler jag tänkte visa men blogg.se vill tydligen inte samarbeta med mig. I alla fall så blev dagen inte riktigt som planerat. Lilla mamma mådde inte hundra så vi tog faktiskt bussen både dit och hem. Tror vi låg och solade på Notholmen i typ två timmar innan vi tröttnade, så då blev det glass och ett besök in på Handelsträdgården. Hade ju tänkt att jag skulle gå på danspasset idag också som jag längtat efter, har nämligen jobbat så jag missat två gånger nu, men jag orkade verkligen inte. Det blir faktiskt choklad och film istället mohaha... Men det blev faktiskt inget sådant i lördags, var för trött för det. Nej men kanske borde sätta på filmen nu då. Eftersom jag börjar jobba halv nio imorgonbitti. Kill me now liksom. Det är ju såklart bra med pengar och jag är verkligen jätteglad att jag får jobba mycket men ni förstår ju att det tar emot. Men nästa vecka är jag ju ledig hela veckan, får verkligen ha det i åtanke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0