Förändringar

Hej hej! Frånvaron beror på den vidriga förkylningen som tagit över min kropp. När jag kom hem från jobbet igår la jag mig på soffan och där låg jag tills jag gick och la mig. Idag jobbade jag som tur var inte men jag tog en lugn promenad med Ida tidigare. Det var riktigt skönt med frisk luft och att få röra på sig lite (speciellt eftersom jag kan fetglömma corepasset imorgon). Följde med Idisen hem en stund efter, tittade på tv, åt lunch och sa farväl till huset haha. För Ida flyttar nämligen till stan (!) på torsdag, till sin pojkvän och hans underbara lägenhet, och hennes pappa flyttar till ett lite mindre hus. Känns fett skumt! Kommer sakna att ha henne nära men är så glad för hennes skull! Det är ju faktiskt väldigt mysig att ses inne i stan och promenera vid vattnet och man är ju där på mindre än en halvtimme typ. Skulle bra gärna vilja flytta från Tyresö jag också men det lär nog dröja ett tag.

Blev så sugen nu på att rensa när vi pratade om att flytta och packa ner sina saker så nu ska jag faktiskt rota i lådorna och se om något går att göra sig av med. Är alldeles för känslomässigt fäst vid mina saker, jag menar jag har t o m fina (som jag kallar det) plastpåsar från flera år tillbaka som helt enkelt är för fina för att göra sig av med. Hahaha normalt liksom? Men det tål att tilläggas att jag faktiskt använder dem när jag inte får plats i handväskan. Bad excuse I know. Nä, nu jäklar!          

Passar på och visar att mitt rum är "läskigt städat" som syster uttryckte det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0