Samedi









Hej hej! I förmiddags åkte jag in till Ida i stan och så begav vi oss ut med kameran i högsta hugg. Blev dock inte så mycket bra bilder. Det var så himla trist ljus, eller brist på det. Solen sken bara några minuter åt gången innan den försvann bakom molnen men det var rätt skönt ändå. Bilden på Ida tycker jag blev himla bra i alla fall! Själv gjorde jag mest grimaser på bilderna... Haha. På väg hem köpte vi remmar som vi sedan åt framför tvn, mumsigt. Likt två gamla tanter tog vi också en powernap i soffan innan High School Reunion skulle börja ^^ Men det är ju bland det skönaste som finns, att ta sig en liten lur mitt på dagen. Eller hur? När det var slut drog jag och handlade middag i centrum och åkte sedan vidare till Maddes jobb där vi käkade ihop och snackade tills det var dags att stänga. Blev så inspirerad av Idas middag igår så jag köpte färdig rostbiff, spenat, tomater och vattenmelon. Jättefräscht och gott! Men nu ska jag krypa upp i soffan framför en film med dipp och lite godis! Nästa vecka blir det dock till att vara lite duktigare, har blivit en hel del fika och så eftersom jag fyllt år och så har jag heller inte tränat så mycket eftersom jag varit sjuk. Men imorgon ska jag vicka på höfterna rejält på dans fuegon, det ska bli härligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0