Dagen efter

Hej hej! Gårdagen var toppen och det har även dagen idag varit! Åkte in till Ida i stan i förmiddags så gick vi en långpromenad bort på Djurgården (tror jag, haha!) och sedan åt vi typ världens godaste pizza till lunch. Mysmys. Och eftermiddagen har spenderats med lillasyster. Vi sjöng nyss massa låtar från Eurovision. Undrar vad grannarna tyckte om det... Hehe. Älskar verkligen Irlands, Storbritanniens, Greklands, Tysklands och Frankrikes bidrag! Att jag älskar vårt bidrag behöver jag väl inte ens säga? Skulle så gärna vilja lära mig både grekiska, spanska och italienska! Och franska såklart, flytande. Hur coolt vore inte det?! Alla fyra språken är så vackra. Men förhoppningsvis förbättrar jag min franska rejält under intensivkursen i Frankrike i höst!

Här kommer tre bilder på moi från igår, fler bilder kommer!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0