Working nine to five

Åååååh vad jag är glad att denna dag är gjord!!!! Jobbade 8.30-17 och hade hand om frukten hela dagen. Det är riktigt tufft alltså. Det är svårt också när man bara hoppar in och inte har koll på allt. Men det gick ju mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra och dagen var över rätt fort. Så himla synd bara att det var sååå fint väder! Höll allvarligt talat på att smälta bort. Har sprungit runt hela dagen med svettdroppar på överläppen och i pannan. Fräsch liksomt! Gissa om det var grymt skönt med iskall dusch när jag kom hem. Men nu ska jag ta och fixa mina naglar som blev totalförstörda idag. Och om en timme är det dags för Desperate Housewives följt av Cougar Town följt av The Middle. Tisdagskvällar är väl bara för underbara!


bild från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0