SNÖ?!

Hallå detta är ju bara inte okej. Snö i maj? Det har inte hänt så länge jag kan minnas! Känns extra konstigt eftersom jag badade förra veckan haha. Får hoppas att det vänder tillbaka lika fort igen. Det är ju faktiskt min födelsedag om två veckor, då ska det minsann inte vara sådant här skitväder!

Mår som vädret gör jag också. Håller nog på att bli sjuk. Jippi. Får se om det blir något corepass imorgon eller om jag tar sovmorgon och glor på tvn tills jag ska jobba, som idag. Åh tänkte säga "längtar till helgen" men då jobbar jag ju också! Haha. Är bara ledig fredag. Men som sagt så är det två veckor tills min födelsedag och då är jag ledig heeela veckan!!! Men nu ni ska jag se på något avsnitt Vänner i sängen och sedan sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0