Humorgalan - för varenda unge

Hej hej! En överlycklig Bella sitter här! Hoppas ni såg Humorgalan ikväll som jag inte hann påminna er om, himla förargligt. Själv var man ju så lyckligt lottad att man fick uppleva den live! Tackar UNICEF från botten av mitt hjärta att jag fick gå och för att de finns och gör världen till en bättre plats att leva på.

Även fast jag nu varit Världsförälder i lite mer än ett år och regelbundet får information och själv läser om vad som händer så lärde jag mig mycket nytt ikväll. Tänk under vilka hemska omständigheter barn tvingas leva. Fruktansvärt...
Det där med att så många, många barn lever med hjärnskador till följd av undernäring hade jag faktiskt ingen aning om. Under dessa små klipp rann tårarna. Sedan fick man ju uppleva många skratt också, det är det som är så himla fantastiskt med Humorglan. Att allvar och humor blandas. Det har varit en toppenkväll verkligen och stämningen var så härlig, så trevlig. Underbart.

Till det bästa av allt då, 16 600 personer ringde in och anmälde sig som Världsföräldrar! Men fler Världsföräldrar behövs, klicka här och bli det du också. För att barn ska få vara just barn.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0