Fredag den 13:e

Hej hej! Idag är det fredag den 13:e. Men 13 är faktiskt ett av mina turnummer och min dag har varit jättehärlig. Åkte på massage hos min hudterapeut imorse, så sköööönt. Min rygg var så himla spänd och öm. Färgade även mina ögonfransar vilket också var välbehövt. Efter åkte jag hem och åt lunch innan jag hoppade på cykeln till Ida. Vi hade ju tänkt att dra till stranden men vädret tillät det inte. Så vi gick en promenad och bänkade oss sedan framför tvn där vi slöade bra många timmar. Välbehövt och superskönt! Lite impulsivt bestämde vi oss sedan för att laga tacos till middag så vi tog bilen ner till centrum och handlade. Jättegott blev det men Idisen råkade ta den starka varianten av tacokrydda så det blev ganska spicy haha. Men som sagt jättegott ändå! Nu ska jag fortsätta fredagsmyset med syster min. Dipp och film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0