Att bli av med en frestelse




Som man säger, det bästa sättet att bli av med en frestelse är att falla för den! Så det gjorde jag. Köpte ju det rosa förra veckan och tidigare i veckan, innan jag blev så sjuk, råkade jag köpa ett till. Pure Coral heter färgen. Det var helt enkelt oundvikligt. Ursnyggt är det!

Är typ på bättringsvägen nu i alla fall. Men mår riktigt dåligt fortfarande, hostan är värst. Asjobbigt. Skulle ha träffat Maddis ikväll men orkar faktiskt inte det så vi ska ses en annan dag istället. Är inte speciellt roligt sällskap idag ändå. Så systeryster och jag ser väl på någon film och har det mysigt. Men nu ska vi beställa pizza till middag! Hehe... Fan vad jag ska träna nästa vecka! Och veckan efter det för sedan åker vi ju till Cypern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0