4 km

Tjoho nu är jag ledig i ungefär en och en halv vecka! Så grymt skönt det ska bli! Hade tänkt att dra till stranden med Ida imorgon efter min massage som jag har inbokad men nu vill vädret inte samarbeta med oss så vi får se hur det blir med det. Förresten så sprang, eller ja joggade, jag och Ida imorse. Fyra kilometer utan att stanna en enda gång! Är sjukt stolt över mig själv att jag klarade det, var på väg att ge upp flera gånger (hade behövt min astmamedicin som jag smart nog inte hade med mig). Men Ida är en utmärkt träningskompanjon, hon lät mig nämligen inte ge upp. Spurtade t o m de sista metrarna och det kändes underbart att ha klarat av det. Men jag känner att jag kanske pushade mig själv liiite för hårt. Mådde lite halvtaskigt efter faktiskt. Brukar ju aldrig springa så jag har varken tekniken eller konditionen. Men nu ska jag minsann bli bättre på det. För nästa vecka är det dags för AIDS-loppet!

Har förresten nya löparskor från Nike, supersköna verkligen! 


Nä nu ska jag se om det finns ingredienser till att baka kärleksmums. Har nämligen en del ägg som precis gått ut så det skulle passa bra att baka det eftersom det behövs fyra stycken till det. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0