20 år idag!



Godmorgon! En trött nybliven 20-åring sitter här! Vaknade redan innan mamma kom hem vid halv åtta och var vrålhungrig ^^ Så tänkte jag att jag skulle smyga upp och ta en liten mackbit innan hon kom men precis då vreds nykeln om i låset haha. Men jag gick och la mig igen och somnade nästan om. Har sovit som en prinsessa inatt med ljuvliga drömmar men nu är jag superseg, skyller på vädret (det regnar!). Men SMHI säger att det ska bli 19 grader framåt dagen så det är ju positivt! Då ska jag och Ida ta en sväng till Slottet med kameran. Men nu tror jag att jag ska ta och hoppa in i duschen och sedan följa med mamma en sväng till centrum. Ikväll kommer mormor, Lennart, Ida, lillasyster och lillebror på middag (tacos), det blir supermysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0