Mercredi

Om jag var slut igår så är det ingenting jämfört med idag. Det började imorse att jag vaknade alldels överkörd efter en omtumlande mardröm. Inte så trevligt. Men jag tog mig iväg till corepasset i alla fall, trots att det tog emot. Fick mig allt en trevlig överraskning där! Dem var nämligen där och filmade lokalerna idag, alltså filmade dem passet. Hahaha... Vill inte ens veta hur jag ser ut när jag utövar core. Det kräver verkligen koncentration, lite knepigt är det allt. Men jag gillar det. Känns riktigt bra att musklerna ömmar nu! Tror dock att jag överansträngde mig en aning, kände mig alldeles vimmelkantig efteråt. Men det är ju omöjligt att träna lugnt. Speciellt när ledaren säger "om ni vill pusha er själva så gör ni si och så" då är det klart att jag måste pusha. Fast en övning lyckades jag faktiskt låta bli. Duktigt eller hur? Att bero på duktigt, har nu anmält mig och Malin till Spinn of hope som går av stapeln på lördag! Man kan delta som lag eller enskild person, som enskild person betalar man 125 kr för en timmes spinning som går oavkortat till Barncancerfonden (mer info om anmälan m.m här). Träna för en bra sak, kan det bli mycket bättre? Så det ska verkligen bli superkul! Har dock bara spinnat en gång och det var för ett par år sedan, men det ska nog gå så bra så.

Imorgon ska jag ringa Adlibris igen, svänga förbi Friskis med pengarna (hade inte plånboken med mig dit idag) och s t ä d a ! Det ser förjävligt ut i mitt rum och har gjort det länge. Nu får det vara nog. Men nu ska jag kasta mig i sängen godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0