Fit for fight

Så här såg jag ut igår när jag begav mig till Friskis för mitt första danspass. Det var skitkul! Det vill jag definitiv gå på igen, synd bara att det går så sent (20.00). I alla fall så var mina nya kläder och skor supersköna! Men de tog tid att hitta, tror mormor och jag spenderade en och en halv timme inne på Stadium om inte mer. Haha. Det är det som är så skönt med Kupolen, man kan liksom verkligen titta igenom allt i lugn och ro. Även fast det är lov och grejer är det inte särskilt mycket folk. Och man får hjälp av personalen, som är engagerad, på en gång. Inte alls som när man åker in till stan här i Stockholm.

Tights - 349 kr Team Sportia
Skor - Stadium 899 kr 
Sport-bh - Stadium 299 kr


 
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad skönt att träna! brukar också gå på friskis men nu har jag vart sjuk så himla länge så det har inte blivit nåt på ett tag :(

2011-03-01 @ 23:57:45
URL: http://malineidin.wordpress.com
Postat av: Emma

kan tipsa om Zumba om du inte redan provat de? Jättekul verkligen :)

2011-03-03 @ 13:56:40
URL: http://shoetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0