Måndag

Hej hej! Orkade aldrig blogga igår. Hann inte direkt heller. Hade ställt klockan på halv elva men somnade om och vaknade inte förrän mamma smsade mig vid tolv. Trodde jag ja. Insåg sedan att klockan var två! Så det var bara att kasta sig upp. Kusin Malin var en sväng i Stockholm igår så skulle träffa henne i Hötorgshallen (skrev jag till henne, men det heter ju Kungshallen. Bra att jag som bor i Stockholm har koll haha) vid sex. Så stressade till centrum med mamma och när jag precis skulle kasta mig in i solariumet fick jag ett sms från Malin att hon skulle bli lite sen. Så vi bestämde en timme senare. Tack och lov för det! Mycket trevligt var det i alla fall, vi hade inte träffats sedan jag tog studenten. Fatta att det gått nästan ett år redan! Så jag hoppas verkligen att vi har möjlighet att ses snart igen! Nu hann vi nämligen bara ses i en timme innan Malan blev tvungen att ta tåget hem till Västerås, men som sagt mycket trevligt även fast det bara var en snabbis. Asgott med pizza var det också hehe.

Men nu ska mamma och jag gå en promenix i solskenet! Idag börjar jag inte jobba förrän fem så det är skönt. Men jag missar danspasset ikväll, det börjar när jag slutar jobbet *snyft, snyft*. Men men så blir det ju ibland.

bild från igår då bara lilla kameran fick följa med


Kommentarer
Postat av: Malin

åh det var jättetrevligt! Klart vi måste ses snart igen! Jag tycker ju att vi ska dra en helg till farmor! :D

2011-03-29 @ 07:30:09
URL: http://malineidin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0