Ice cream built this body

Ja, det har blivit lite mycket glass dessa två veckor (hehe) men halsen plågar mig så in i helvete fortfarande. Och halsen mår bättre av glass så what the hell känner jag. Det försvinner på nolltid när jag kan träna igen. Har sådan abstinens! Har inte varit på Friskis på två veckor och en dag. Blir snart tokiiiiig! Men febern är borta i alla fall, det är ju positivt. Funderar på att gå en liten lugn promenad imorgon om jag orkar och hinner. Börjar jobba vid tre och måste hinna baka kakor till lillebrorsan som fyller år! Hela 17 år. Sjukt.

Förresten, hur jäkla underbart är det inte att Desperate Housewives är tillbaka i tv-rutan?! Äntligen finns det en mening med tisdagar igen! Haha överdriver typ inte... Lite utsökt mintglass till det var pricken över i:et!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0