Eeh okej?

Vi hyrde ju som sagt film igår och dessa två blev det. Grown ups var riktigt rolig och så där härligt amerikansk, Land of the lost däremot finner jag inte riktigt ord till. Inte på ett bra sätt alltså. Det var den skummaste och sjukaste film jag någonsin sett. Den hade sina stunder då den var så sjuk att man skrattade men annars är jag faktiskt besviken då jag hört att den ska vara bra. Men den gick att se när man inte hade något bättre för sig.

Har precis duschat så ska väl ta och göra mig klar innan Anna-Karin kommer hit. Mammsen och jag tog en liten promenad tidigare i solen (och blåsten) men jag mår inte så där jättebra. Halsen är svullen och ömmar. Håller verkligen tummarna för att det inte blir värre än så! Jobbar rätt mycket nästa vecka så det vore inte så kul. Men nä nu måste jag klä på mig hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0