Smälte inte bort, bara nästan

Hej hej! Smälte inte bort på jobbet, tjoho! Det var dock inte långt ifrån...
Nu känns det som att jag redan jobbat klart helgen eftersom jag jobbade samma tid i torsdags då det var röd dag. Men icke. One more day to go. Men det går snabbt. Hoppas jag! Hoppas också att det blir lite, lite svalare imorgon. Idag är det förresten bara nio dagar kvar till en veckas ledighet på Cypern! Kommer bli sååå underbart! Kan inte riktigt fatta att vi faktiskt ska åka, och så snart! Känns typ som det var igår vi bokade. Tjatar jämt om detta, jag vet, men fy vad tiden går fort!


Kvällens middag; färskpotatis, lax, broccoli och hemmagjord citronpeppar/vitlökssås. Supergott och supernyttigt! Förutom all citronpeppar då hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0