Brödet

Hej hej! Jobbade som sagt 8.00-17.00. Brödet hade jag hand om precis som igår. Inte världens roligaste med tanke på värmen. Men det gick bra, börjar få lite mer koll på det liksom. Chefen undrade förresten till min förvåning hur mycket jag hade gått ner i vikt haha. Trevligt, trevligt att det syns! Svaret är då att jag gått ner nästan 10 kg sedan förra året! Genom att bara äta hyfsat nyttigt och träna. 

Efter jobbet cyklade jag hem till pappa och syskonen. Där fick jag grillat till middag. Inte helt fel. Hade typ inget hemma och jag ville träna så då slog jag två flugor i en smäll genom att cykla hem till pappsen. Det var ju såklart trevligt att träffa dem också. Var dock lite klumpig (eller hade otur, beror på hur man ser det) och tappade en av pappas nya fina (och dyra!) matknivar så den trillade genom en springa på altanen... Hehe... Diskade efter maten som lite kompensation haha.

Men nu ni ska jag minsann dippa! För ovanlighetens skull är det inte vitlöksdippen utan tomat och lök. Den är en nya favorit! Försökte ladda upp en bild men det ville inte fungera tyvärr... Ska försöka ladda upp lite imorgon då jag är LEDIG! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0