Tillbaka i hamsterhjulet

Hej hej! Är hemma igen och tillbaka i hamsterhjulet. Haha... Har haft det uuuuunderbaaart på Cypern! Har aldrig varit på vackrare ställe! Ska berätta mer någon dag men nu ska jag sova, är så sjukt trött. Jobbade 12-20 idag och jobbade igår också, därför jag inte hunnit skriva än. Jobbar imorgon och helgen också. Upptäckte dessutom att jag jobbar hela fyra helger på rad. Jisses! Men galet bra med pengar! Pengar som jag behöver till Frankrike i höst. Har med den feta lönen som rullar in imorgon i alla fall sparat ihop till hela kursavgiften + boende. Så nu behöver jag spara till matpengar, fickpengar och pengar till trippen till Paris. Vilket inte lär bli några problem så mycket som jag kommer jobba i sommar. Nä, men sova var det ju. Bjuder på en bild från katamaranturen. Fler bilder kommer inom kort! Hejsvejs och godnatt.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0