Jobbar du HELA tiden?!

Hej hej! Det var rätt kaosartat på jobbet idag också. Eller först var det rätt lugnt, i förmiddags då vi var ganska många som jobbade men när de sedan gått hem så kom ruschen. Men det var skönt, gjorde att tiden gick fortare. Är galet glad att dagen är över och att jag är ledig imorgon! Dock jobbar jag ju helgen haha. Det ska bli runt 26 grader på lördag. Härligt... Om ni inte hör något mer av mig efter det så har jag smält bort på jobbet ^^ Förresten så var en kund så rolig idag. När han kom till kassan så utbrast han "Jobbar du HELA tiden?! Du är alltid här!". Hahaha. Nog för att jag jobbat rätt mycket den senaste tiden men var ju ändå ledig i en och en halv vecka för någon vecka sedan. Så han lyckas nog verkligen pricka in när jag jobbar!

I alla fall, var riktigt duktig idag också och gick från och till jobbet. Har heller inte rört något onyttigt på hela veckan. Inte ens druckit O'boy! Hurra för mig! Men kände mig verkligen som en degklump efter förkylning och hade blivit lite lätt sockerberoende så det behövdes. Lite detox så där. Mår så sjukt mycket bättre nu!
Men ska ta och raka benen och måla naglarna nu så att jag är lite fräsch imorgon. Har inte riktigt bestämt vad jag ska hitta på så vi får se. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0