Hej sommarmånad!

Hej hej! Är helt sluuut. Det var sjukt mycket kunder på jobbet eftersom det är Kristi Himmelsfärd imorgon. Så två personer fick jobba över! I alla fall, var superduktig imorse innan jobbet och tog en ca 45 minuter lång powerwalk/joggingtur. Hade magont så hade bra gärna legat kvar i soffan med vetekudden på magen. Men den här veckan är det hårda bud (bara 12 dagar till Cypern nu ju)! Gick faktiskt mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra. Kände mig t o m stark och smidig när jag sprang! Men tog nog i en aning för mycket i sista uppförsbacken, var ganska yr när jag kom hem. Men när man hör no, no, no, there's no limit så måste man ju pusha. Har att bero på det lagt in massa bra träningslåtar från skivan Absolute Dance Anthems. Det gjorde verkligen stor skillnad. Men nu tickar klockan iväg... Ska se Grey's Anatomy som jag spelat in och sedan sova. Imorgon är det jobb som gäller 8.30-18.10. Känns motigt nu men det är ju 100% OB så det är verkligen toppen att jag fick den tiden. I need the money! Godantt!


i brist på annat bjuder jag på en bild från förra veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0