September&lillasyster

Hej hej! När man för en gångs skull har så himla mycket roligt att skriva om och visa, ja då har man minsann inte tid! Hade trott att jag skulle hinna i måndags men mötte upp Carro rätt tidigt så det hann jag inte. Så idag jobbade jag 8.00-17.00 och drog direkt efter jobbet hem till Idisen där jag och Alex blev bjudna på en sjukt god kycklingsallad. Till efterrätt blev det massa melon och jordgubbar. Mumsigt och mysigt. Och så igår var ju syster och jag på Allsången (vi gick hemifrån kl.07.30 och kom hem kl.23.30, alltså hann jag inte blogga då heller ^^). Bästa Allsången någonsin säger jag bara!!!!! Måns är grym, han är född till detta. Han har sådan utstrålning och charm. Sjukt trevlig är han också. Danny och September var ju även där, det kunde inte ha blivit bättre. En toppendag! Ska visa fler bilder någon dag när jag har tid (haha typ aldrig). Nej men jag lovar. Här kommer i alla fall en väldigt fin bild på lillasyster och ingen mindre än September!

Nu blir det sängen för min del. Jobbar 8.00-17.00 imorgon också. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-13 @ 04:46:06
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0