Packning pågår

Hej hej! Håller på att packa nu (knappt fyra dagar kvar till Cypern!). Så svååårt vad man ska ha med sig! Försöker att packa färre ombyten då jag alltid har för mycket kläder med mig men förra gången resulterade det i att jag saknade massa saker istället. Inte kul. Då släpar jag hellre för mycket! Känns som att fyra par skor är en aning för mycket också men man vill ju kunna välja... Tänker bara på hur det ska gå i höst när jag ska spendera fyra veckor (!) i Frankrike. Det finns ju såklart tillgång till tvättmaskin men kul ändå att gå i samma kläder liksom. Vilka problem jag kommer få haha! Nä, nu återgår jag till packningen! Imorgon blir det jobb 13-17 sedan mysmiddag med familjen och fortsätta packa och tvätta. Byebye och godnatt!



Kommentarer
Postat av: Rut

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 14:54:46
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0