Jobbhelg

Tjolahopp! Sitter här och halvsover... Det har varit fullkomligt utmattande att ha frukten denna helg. Så skönt att den är över (och att jag är ledig två dagar nu)! Efter jobbet cyklade jag direkt till Friskis för lite dans fuego. Det var sista gången för sommaren till min förtvivlan *snyft, snyft*.

Ska förresten försöka ta mig tid någon dag att skriva om Cypern och ladda upp bilder därifrån. Att bero på det så flagnar jag utan dess like på magen, verkligen jättefräscht och snyggt haha. Brukar inte vara så seg men har jobbat varje dag sedan jag kom hem (förutom midsommarafton) så har verkligen inte haft tid. Kanske hinner imorgon, vi får se. Nu ska jag krypa ner i sängen, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0