ICA 4 life

Hej hej! Hade en jättetrevlig kväll med ICA-gänget igår! Tjugo över fem imorse kom jag hem hehe. Vi, Patrik, Bahar, Eric, Linda och jag, åt först middag på Bauer (tror jag det hette?) på Söder. Supergott var det! Oxfilé med pommes och två sorters såser åt jag. Mums mums. Men smakar det så kostar det. Lätt värt det dock. Sedan strosade vi runt i jakt på en uteservering med lediga platser. Vilket inte var det lättaste. Till slut satte vi oss på stället med "hål i väggen" som Eric uttryckte det. Alltså öppna fönster. Skitmysigt var det därinne! Lite senare kom Fredrik, Jesper och Fredriks kompis dit. Vi stannade där tills de stängde och drog sedsn vidare till Bahar. Så i soluppgången hade jag och Patrik följe hem. Ovant att vara uppe så sent, eller tidigt kanske man ska säga. Så det var en mycket lyckad kväll! Tur man har som jobbar med så fina människor. Förresten var detta min första "riktiga" utgång. Men det firades såklart bara med Coca Cola för min del, jag står fortfarande fast vid att vara nykterist. Det är vad som är rätt för mig och jag är stolt över att jag kan säga att jag aldrig druckit en droppe. Såklart accepterar jag att mina vänner dricker men OM jag fick bestämma skulle varken alkohol, tobak eller droger existera överhuvudtaget ^^

Idag träffade jag Ida en stund, vi uppdaterade varande med det senaste och åt lunch på Hörnet i solen. Riktigt mysigt var det. Spanade in hennes pappas nya radhus också. Väldigt fint. Är också så sugen på att flytta! Men det lär nog inte hända på ett bra tag dessvärre. Men nu ska jag fixa med det sista inför imorgon för om en och en halv timme blir det dans fuego på Friskis!


maten igår


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Mums :)

2011-06-12 @ 17:52:36
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0