Lite nytt



Haha måste bara skratta högt åt mig själv. Spenderade ett antal (tre, fyra?) timmar i centrum tidigare. Var dessutom bara inne på Bokhandeln, Lindex och ICA. Största delen var på Lindex. Har ingen koll på vad jag har för storlek längre i någonting så det blev många vändor ut och in genom provrummet. Om någon såg mig måste de tyckt jag var galen. Men det var så där skönt ni vet. Det var nästan folktomt i butiken, det var härlig musik på och det var bara skönt att strosa runt liksom. Kom till slut ut med en påse innehållandes de två ljuvligheterna ovan, fyra par trosor, en bustier och en bikiniunderdel. Hälften av det var på rea också!

En liten rolig sak, innan jag gick in på Lindex var jag in till Bokhandeln för att köpa en ny kalender. Hade även för mig att Ida jobbade där så skulle säga hej. Men ingen Ida var där. Då måste hon jobba på ICA tänkte jag och gick dit efter Lindex. Men ingen Ida där heller. Gick runt länge, länge och gick flera rundor. Tänkte att hon kanske var på rast eller något så gick därifrån. När jag gick förbi Bokhandeln på hemvägen kikade jag bara in. Och där var hon ju! Haha. Så stannade där i över en timme och pratade. Det var mysigt. And I'm sooo excited! Almost can't hide it! Thihi.
Nu ska mamma och jag titta på den underbara, gripande Reservation Road. Imorgon blir det jobb 8.30-17.00 så ska lägga mig efter filmen. Hejsvejs och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0