Surprise, surprise

Hej hej! Fick mig en rejäl överraskning när jag kom till jobbet imorse. Pga sjukdom var jag både bröd- och fruktansvarig. Inte direkt något man jublar över. Men jag tog det med ro för en gångs skull. Tänkte att det får gå som det går, jag gör mitt bästa men utan att stressa sönder som jag brukar. Jobbade över en timme så att jag nästan blev klar med det jag skulle. Får fortsätta imorgon eftersom jag jobbar då också. Bara 8-15. Så det blir skönt. Sedan ska jag träffa Anna-Karin och ha lite myskväll. Finns sjukt måååånga filmer jag vill se nu. Som kommit på hyrfilm alltså. Måste att bero på det messa henne nu. Ska ta och fixa en liten fruktsallad också innan jag lägger mig för kvällen. Ä r  s j u k t  t r ö t t .


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-22 @ 09:57:35
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0