Fästingvaccin

Hej hej! Var faktiskt duktig idag och begav mig bort mot Tyresö Hälsan där jag tog påfyllnadsdosen av fästingvaccinet. Äntligen. Mamma har tjatat på mig hela våren om det men drop in-tiderna har oftast krockat med jobb eller roligare aktiviteter. Så det är skönt att ha det gjort nu! För första gången någonsin så kände jag faktiskt ingenting. Alltså helt seriöst, ingenting! Blev helt chockad haha.

Nu tänkte jag starta operation städa lägenheten. Var ganska peppad tidigare men nu känner jag mig sjukt seeeeg. Men tänkte att det får bli min "träning" idag. Har sådan träningsvärk att jag knappt kan gå så det får duga. Man bränner faktiskt en hel del kalorier, speciellt om man städar som jag! Thihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0