30 stycken myggbett

Godmorgon! Typ. Nej men vaknade första gången vid nio och halvsov sedan fram till halv tolv då mamma ringde och väckte mig. Sedan dess har jag tittat på Harry Potter och hemligheternas kammare. Känner mig bakfull av att ha sovit för lite och fel timmar. Runt halv fem imorse kom jag hem från Bahar och somnade inte förrän strax efter fem, halv sex. Så detta blir verkligen en slappdag. Tänkte om en stund bege mig ner till centrum bara för att utträtta några ärenden, bland annat handla mat. Hade tänkt att hämta mina andra mediciner också men jag får nog lov att vänta till lönen kommer. Trodde ju att jag hade fått frikort men tittade på kvittot och hade fått rabatt på den förra medicinen eftersom man tydligen får det vid en viss summa. Men xylocain mot myggbett MÅSTE jag köpa! Får inte glömma det. Räknade mina myggbett nyss och jag har 30 stycken utspridda över hela kroppen! Höll på att klia sönder mig igår alltså, inte så konstigt. Vidriga, vidriga djur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0