DÖ MYGGOR, DÖÖÖ!













Hej hej! Här kommer lite bilder från igårkväll. Madde och jag drog ut till Notholmen och grillade marshmallows (eller jag gjorde, Madde hade godisförbud haha). Supermysigt! Men det fanns en glädjeförstörare. Nämligen mosquitoes from hell!!! Det var helt sannslöst. De var på en innan man ens hunnit gå ur bilen. Det blev så illa till slut att vi satt med filtarna över oss så att de täckte öronen för annars hörde man ett konstant surrande. Vidrigt! Så nu har jag sju myggbett bara på nederdelen av ena benet. Resten av kroppen ska vi inte ens tala om. Och det kliar som fasiken! DÖ MYGGOR, DÖÖÖ! Men det var det värt ändå. För mysigt hade vi.

Nu ska jag fortsätta måla naglarna och fixa mig. Ska ju träffa ICA-gänget ikväll. Det ska bli kul! Måste hinna gå och handla också. Fett jobbigt... Haha. Aja, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0