Tre dagars ledighet

Finally! It's over. Veckan alltså. Eller ja, inte riktigt men jobbveckan är över för min del. Så nu är jag ledig i tre dagar! Behöver desperat bättra på brännan... Haha så vi får hoppas att det blir fint väder dessa dagar! Men är faktiskt ledig torsdag och fredag också. Så det blir en soft vecka. Höll på att skriva att man kanske skulle ta året första bad nu i veckan men jag badade ju faktiskt redan i slutet av april! Men har sedan dess inte ens varit på stranden. Illa. Så årets första sommardopp blir det till att ta i veckan! Skulle även behöva ta mig in till stan och shoppa lite eftersom de flesta kläder numera hänger på mig. Hur underbart som helst men jobbigt att behöva köpa nya kläder, jag som skulle spara ^^

Aja, nu skriker min kropp efter ompyssling efter denna hårda vecka så nu ska jag peela ansiktet och fixa mina katastrofala naglar. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0