Me don't like

Förändringar... Är inget direkt fan av dem. Eller det beror på. Att Carro ska ha barn är en underbar förändring! Hon ska förresten få en liten kille, precis som jag trodde! I december kommer han till världen och jag längtar stört mycket. Känns som att jag ska bli typ moster eftersom jag och Carro nästan växte upp som systrar men det blir ju "bara" mitt kusinbarn. Men åh så mysigt det ska bli! En förändring jag inte gillar är att två kollegor kommit in på sina utbildningar och flyttar från Stockholm. Är såklart superglad för deras skull men ICA-gänget blir liksom splittrat *snyft, snyft*. Patrik och jag pratade om det idag på jobbet, man har liksom en klump i magen. Man känner separationsångest redan nu. Det blir dessutom mer eller mindre kaos på jobbet men det ska väl lösa sig. Aja, får låta bli att tänka så långt fram. Fett deppigt inlägg känner jag haha. Men vi har blivit så bra kompisar under dessa tre år. En av kollegorna som flyttar, Bahar, fungerar lite som limmet i gruppen och utan henne är jag rädd att vi tappar kontakten eftersom hälften av ICA-gänget inte längre jobbar kvar. Men vi får se till att det inte händer. Nu ska jag glo lite på tv innan det är bedtime. Jobbar helgen 8.30-18.10 båda dagarna så behöver verkligen sova. Börjar dessutom tidigt på måndag. Så hejsvejs och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0