Can't wait!

Hej hej! Dagen har spenderats hemma hos Gurra! Han hade körlektion imorse så jag mötte upp honom redan vid halv nio. Var fett trötta så vi somnade en stund sen på hans brygga när vi låg och solade. Så himla skönt. Kunde inte sola så länge för det blev lite kyligt men lite färg fick jag. Eller ja, bara på ryggen. Ser ut som Danmarks flagga där haha. Bikinisnöret låg tydligen så. Satt sedan och tittade på när han provpackade inför sin fjällvandring. Människan ska bestiga Kebnekaise. Själv! Ascoolt men läskigt. Det är säkert rätt skönt att vandra själv men att sova i tält själv skulle jag inte vilja göra. Har sett för många skräckisar... Hehe. Men nu ska jag föna håret och lite sådant. Sticker till jobbet vid halv fem och direkt efter jobbet bär det iväg till bion för att se HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA DEL 2!!!!!!!!!!!! Can't wait!


bjuder på en bild från grillningen i måndags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0