Sista januari

Tjolahopp! Det har varit en mycket märklig dag. Började titta på Nybyggarna igårkväll och kunde inte slita mig men råkade somna och vaknade halv tre. Mådde sjukt dåligt då och ångrade att jag inte lagt mig tidigare. I alla fall, så imorse väckte mamma mig vid åtta eftersom vi skulle träna på Friskis. Tog mig upp ur sängen först halv tio och sen gick vi motvilligt bort till Friskis. Men det var skönt att träna, få något gjort. Hade en kupong så att mamma skulle få träna gratis men jag fick också gå in gratis på en sådan så det var riktigt najs! Passet var dock inte det roligaste jag gått på, det var jympa bas. Brukar gå på jympa medel. Det är lite roligare rörelser och så. Efter passet gick vi och handlade. Vad har jag gjort mer då? Kollat klart på Nybyggarna och sovit. Började må så dålig efter filmen så jag gick och la mig. Tror jag sov en och en halvtimme. Men det behövdes verkligen. Kände mig som människa igen efter det.

Angående filmen då så var även den lika intressant som Utvandrarna och en film man defintivt bör se. Men de borde haft en text innan filmen som löd "känsliga tittare varnas". För fy fasiken vad hemsk och äcklig den var på sina ställen! Den hade ju inget Hollywood ending heller men som sagt riktigt intressant var den. Kunde ju inte ens slita mig från den för att sova haha. Men nu ska jag ta lite fruktsallad och fortsätta glo på tv. Byebye!


       i brist på nytagna bilder blir det en från förra veckan på en nyklippt Bella
                            (dock ser håret kortare ut än vad det är)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0