Tråkigaste träningsformen

Den tråkigaste träningsformen som finns måste nog vara att gymma. Herregud vad tråkigt det är! Gymmade med några kollegor imorse på Friskis. Som en liten rolig grej att tillägga kom jag dit innan de ens öppnat, kom dit fem i nio. Vi hade sagt nio så jag tänkte att jag skulle komma dit en stund innan och förnya medlemsskapet och så, men så missade jag bussen och var asstressad haha. Visste inte att de inte öppnade förrän nio ^^ I alla fall, det var ju såklart trevligt eftersom de var med men annars var det ganska värdelöst. Nä, nästa vecka blir det jympapass hos Sussi istället! Hade planer på att simma imorgon men fick ganska ont i armarna idag, hehe, så jag tror jag tar det på fredag istället. Är förresten fortfarande i valet och kvalet om jag ska köpa säsongskort på Friskis eller köra autogiro 12 månader på Medley. Det lutar åt Medley, men känns ganska onödigt att betala 250 kr i månaden under den varmare delen av året då man kan träna gratis ute. Har några klipp kvar på Medley sen får vi se hur det blir. Men nu ska jag slita mig från datorn innan jag fastnar här. Ska dra till jobbet om en och en halv timme. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0